رابط ماشین انسانی (HMI)
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

از جانب

ویرایش ComputerWeekly.de، TechTarget
سیستم های کنترل صنعتی (ICS) سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه ای هستند که برای نظارت و کنترل عملکرد ماشین ها و تجهیزات مرتبط در محیط های صنعتی استفاده می شوند. این همچنین شامل سیستم هایی می شود که مدیریت و کنترل در زیرساخت های حیاتی را بر عهده دارند. در این زمینه، کاربران می‌توانند ماشین‌ها و سیستم‌ها را از طریق رابط انسان و ماشین (HMI) نظارت، کار و کنترل کنند.


بسته به مشخصات، HMI dop-107bvها داده های سیستم های کنترل صنعتی را به نمایش های بصری آسان برای خواندن سیستم ها ترجمه می کنند. به عنوان مثال، کاربر می تواند نمودار مدار سیستم ها را ببیند یا پمپ ها را روشن و خاموش کند یا دما را تنظیم کند. داشبوردها یا سایر راه حل های نرم افزاری معمولاً روی سیستم عامل های معمولی رایانه شخصی اجرا می شوند و با کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یا سایر واحدهای کنترل صنعتی ارتباط برقرار می کنند.

دسترسی به HMI ها خطری برای امنیت سیستم های کنترل صنعتی ایجاد می کند. برای مدت طولانی، سیستم ها نسبتاً ایمن در نظر گرفته می شدند زیرا به اینترنت یا سایر بخش های شبکه شرکت متصل نبودند. این گاهی اوقات منجر به فعال نشدن مکانیسم های امنیتی اولیه می شود.

بحثی در کنار آتش در OpenRAN
استفان داگلاس از Spirent Communications به مانیش پارتاک از IBM ملحق شد تا همه چیزهایی را که OpenRAN از جمله O-RAN Alliance، فرصت های مشارکت، وضعیت فعلی در مقابل پتانسیل و انواع چالش هایی که صنعت موبایل در اتخاذ این با آن مواجه است روشن کند. فن آوری.

به علاوه blog، چشم اندازی از 5G و حتی فراتر از آن به تحقیق و توسعه که به امکانات 6G می رود.

استفاده اثبات شده از رابط های ماشین ما (MMI)
نوع پانل مانت ما بیش از حد خود را در سیستم های صنعتی ثابت کرده است. قاب مقاوم از آسیب ناشی از تأثیرات خارجی جلوگیری می کند. در زمینه های کاربردی مانند تجهیزات آشپزخانه، تابلوهای دیجیتال یا فناوری های پزشکی و آزمایشگاهی، از نوع نصب Flush Mount به طور فزاینده ای استفاده می شود. سطح فلاش نه تنها با کیفیت به نظر می رسد، میکروب ها و کثیفی ها نمی توانند در فرورفتگی ها ته نشین شوند. پایه عقب به طور قابل اعتمادی خود را به عنوان یک نوع نصب همه منظوره مقرون به صرفه ثابت کرده است. اگر به دنبال یک واحد کنترل لمسی برای کنترل ماژول های مانیتورینگ، یک ماژول ورود یا یک واحد مرکزی برای کنترل و کاهش پیچیدگی فنی هستید، سری Flexy Vision به خوبی عرضه شده است.

چهار نوع رابط‌های انسان و ماشین (MMI) به شما آزادی کامل در هنگام برنامه‌ریزی دستگاه نهایی می‌دهد. ما به شما توصیه می‌کنیم که کدام نوع برای محصول شما مناسب‌تر است یا چگونه باید اتصال پیچ را تنظیم کنیم، به‌طور مثال، به طوری که بتوان پنل لمسی را همراه با کامپیوتر تک بردی به طور بهینه نصب کرد. ما همچنین به طور بهینه رابط ها را با نیازهای شما تطبیق می دهیم. علاوه بر راه حل های سازگار با رابط ماشین انسانی، سری Flex Vision طیف احتمالات را به بهترین شکل ممکن تکمیل می کند. ماژول های Flex Vision نه تنها به دلیل بدنه آلومینیومی با کیفیت به نظر می رسند، بلکه اتصال پیچی مطابق با استاندارد VESA انعطاف پذیرترین استفاده های ممکن را تضمین می کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: